Yleistä
Awesome support services Tmi, y-tunnus: 3086804-6, osoite: Soittilantie 14, 02860 Espoo myy digitaalisia tuotteita ja palveluita. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden ja palvelujen tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 01.10.2022 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat verkkokaupastamme.
Asiakkuus ja henkilötietojen käsittely
Voit tilata fyysisiä tai digitaalisia tuotteita kirjautumatta.
Tilauksen tiedot tallennetaan verkkokaupan asiakasrekisteriin. Tallennettuja asiakastietoja voidaan käyttää tehtyjen tilausten toimittamiseen ja laskuttamiseen sekä asiakasviestintään. Asiakasrekisterissä olevia tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitoon ja hoitoon sekä muihin vastaaviin palveluun liittyviin tarkoituksiin.
Emme kerää, emmekä käsittele henkilötietolain tarkoittamia asiakasta koskevia arkaluonteisia henkilötietoja. Käsittelemme asiakkaan henkilötietoja kulloinkin voimassa olevan tietosuojalainsäädännön sallimalla ja velvoittavalla tavalla.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät veroja (alv. 24%), joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Toimituskulut
Digitaalisissa tuotteissa ei ole toimituskuluja. Muissa tilauksissa mahdolliset toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tai sopimuksen mukaan tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitustapa
Verkkokaupastamme tilatut digitaaliset tuotteet toimitetaan sähköisesti. Laskulla maksettavat tuotteet toimitetaan maksusuorituksen jälkeen tai erillisen sopimuksen mukaan. Muut tilaukset toimitetaan kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.
Toimitusaika
Digitaaliset tuotteet toimitetaan välittömästi maksusuorituksen jälkeen. Laskulla maksettavat tuotteet toimitetaan maksusuorituksen jälkeen tai erillisen sopimuksen mukaan. Muut toimistusajat riippuvat tuotteesta, tilauksesta ja toimitustavasta.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
E-julkaisuilla ja digitaalisilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta. Muiden tuotteiden osalla sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.
Peruutusilmoitus on tehtävä viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta ja tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä osoitteeseemme. Tuotteen palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruutukseen. Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi sähköpostiimme.
Palautettavan tuotteen tulee olla myyntikelpoinen, alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.
Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä. Hyväksytyn hyvityksen jälkeen palautamme tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
tereza@dickson.fi
+358 46 812 8129
Vastuunrajoitus
Awesome support services Tmi ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Awesome support services Tmi ei takaa digitaalisesti toimitettavien tuotteiden säilyvyyttä asiakkaan koneilla eikä vastaa tietojen tuhoutumisesta, katoamisesta tai muuttumisesta sekä tästä asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvista vahingoista. Emme ole velvollisia toimittamaan tuotetta uudestaan tilauksen jälkeen, mikäli asiakas hukkaa tai hävittää jo kertaalleen saamansa digitaalisen tuotteen. Asiakkaan vastuulla on digitaalisten tuotteiden huolellinen säilyttäminen ja varmuuskopiointi lataamisen jälkeen.
Tekijänoikeudet alkuperäisiin materiaaleihin säilyvät Awesome support services Tmi:llä.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa meihin yhteyttä sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).